روزانه های  یک زن
روزانه های  یک زن

روزانه های یک زن

متولد 1363!

مهدکودک و جدال

دیروز 12 تیر ماه یعنی شنبه وقتی به مهد رفتم به خاله رزا و مدیر داخلی مهد گفتم ...گفتم که کجا بودید که بچه من همه تختش رو استفراغ بالا اورده بود؟ خوب با کلی توجیه مواجه شدم  ولی حرفم رو زدم البته همیشه این طور بحث ها با استرس مواجهه ولی کاری بود که باید انجام می دادم .حرفم رو میزدم که فکر نکنند مادر هالویی هستم .باید سعیم رو بکنم که مادر مقتدر و مهربان و قاطع و همچنین دلسوز بچم دیده بشم و باشم .باید سعی کنم تصمیم گیری هام رو سریع و قاطع انجام بدهم.

وگرنه که مریضی و زمین خوردن برای بچه است ولی اینکه بخواهند مهدکودک رو محل کاری غیر از انجام وظایفشون بکنند و وظیفه اصلیشون رو فراموش کنند خیلی بد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد