روزانه های  یک زن
روزانه های  یک زن

روزانه های یک زن

متولد 1363!

کینه های قدیمی

تو 8 سالی که من دارم کار می کنم با پستی و بلندی های زیادی در رابطه با همکارهام مواجه شدم ... اذیت ها، حسادت ها و ... بعضی از این کینه ها قدیمی ان با اینکه به ظاهر دوستی خودشون رو نشون می دهند ولی در تکه کلام ها و کنایه هاشون باز هم اون کینه ها و حسادت هاشون رو نشون می دهند...

چند وقتی است همکار روبرویی ام که همه به نوعی ازش کناره گرفتن و از سر اجبار ارتباطش رو با من حفظ کرده به نعل و میخ میزنه ...یعنی اینکه وقتی نیستی زنگ میزنه و حال و احوالت رو می پرسه و وقتی هم که هستی به نوعی تکه بارونت می کنه ...یا کارهایی لوس و بچه گانه و مسخره که فقط باعث دلزدگی بیشتر من میشه ...

تو بارداری ام که فقط راجع به افتادن و مردن بچه در کودکی و .... حرف می زد... بعد از مرخصی زایمان هم که فقط حسادت های کاری مسخره دیگه... بعداز اینکه اطرافیانش به نوعی طردش کردند چسبید به من ...ولی الان شده سوهان روح من!! که من رو از اداره دلزده کرده و خسته ...خالی بندی ها ، دروغ ها و .... همه و همه آزار دهنده است .

شاید باید بگردم و خوبی هاش رو پیدا و برجسته کنم برای خودم که تحملش برایم آسان شه ...شاید باید کم کم فاصله ام رو ازش بیشتر کنم ... شاید باید اتاق محل کارم رو درخواست بدهم که جابجا شه ...نمی دونم 

انگیزه کاری ام با وجود همکار این چنینی آمده پایین ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد